torek, 13. marec 2018

NEKDO MI.....

...krade dneve.

Vsak dan gre od mene par voščilnic, ampak šele danes sem uspela tile dve pofotkat.
Na stara leta sem "študentka", časa pa imam toliko kot kakšni penzjonisti....torej NIČ.
Ampak počasi se bo upam tudi tole moje stanje umirilo, da bom lahko spet stopila v stare tirnice in imela malo več prostega časa.

Ker sem mi že mudi "v šolo" , za danes tile dve voščilnici.
Sem pa danes dobila en čudovit nožek, ki se bo upam lepo ujel z mojimi maki.....pokažem v prihodnjih dneh



4 komentarji:

  1. Krasni voščilnici,
    srečno študentka
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Enostavne in simpatične in popolnoma te razumem, ker meni tudi kradejo dneve. ;)
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna šopka si postavila na voščilnici. Zelo lepo. :-)
    P.S.: Ne klepetaj med poukom! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super komibnacija maka in tulipančka. komaj čakam da pokažeš novosti :). Ja no, drugače pa tudi meni nekdo krade dneve... hm..to ni dobro :P

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar