nedelja, 7. junij 2015

JUNIJ - moška voščilnica

No na SIZZIX SLOVENIJA spet poteka natečaj. Ta mesec je tema - moška voščilnica.
V načrtu je bila ena druga ideja ampak mi jo je speljala Polona , tako, da sem potem malo pobrskala po mojih izrezih in našla še karte, ki sem jih uporabila že lani pri tej voščilnici , moji vrčki piva so pa tako ali tako že klasika ;)
Pivsko peno sem tokrat naredila s strukturno pasto.....
 .....karte pa sem položila na zeleno žametno mizo, tako kot v pravih igralnicah. Žametno folijo sem že lani kupila kar na metre v Bauhausu
Natečaj ima dobrodelno noto, če pa bom s to voščilnico osvojila še Rayher-jevo nagrado pa toliko boljše.

V natečaju lahko sodelujejo člani in članice skupine SIZZIX SLOVENIJA, tako da, če katera želi lahko sodeluje, če pa še ni članica jo bomo z veseljem sprejele....samo klikne naj pa bo :)

9 komentarjev:

  1. Zelo domiselna in lepa moška voščilnica.
    všeč sta mi vrčka pive
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Pivo in karte - pravi recept za moško voščilnico! Peno na pivu si tako svetovno napackala, da se je tudi meni zaluštal vrček piva v tej vročini. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro pivo in tarok in se tudi jaz z veseljem pridružim :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Piva ne pijem, kadim ne, tarok igram (1x na 50 let), se pravi skoraj nič....zdaj se že sprašujem, kaj madona sploh delam na tem svet (menda samo otroke rojevam)???? Vidiš, cigareti, še to bi mogla dat na voščilnico, pa je res čist taprava za dedce. Tud s pivom in kartami nisi prav nič zgrešila, je prav lušna in simpatična , sploh s to peno, ki se vali iz vrčka. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna moška voščilnica. Lepo si naredila peno :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita moška voščilnica, všeč mi je ideja s kartami. Hvala, da si se oglasila na mojem blogu, tako sem si tudi jaz z velikim veseljem ogledala tvojega. Res imaš zelo zanimiv in pester blog, vsega se najde.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je iz zelo lepo si jo sestavila :-)) Krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je iz zelo lepo si jo sestavila :-)) Krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa moška voščilnica da jo vikaš - pristna 100 na uro :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar