sobota, 8. november 2014

Spet sem bila pridna

No končno sem bila spet malo ustvarjalna. Tole okno me je matralo od kar sem ga kupila. Na netu sem našla en kup idej in zdelo se mi je da bo ta za mene mala malica.....ja ja potem pa svizec zavije čokolado.
Ko sem nabavila nožek sem ugotovila da tako lahko kot je na netu pa ne bo šlo.
Ampak mislim, da mi ja za zečetek kar uspelo.....

Pri tej sem uporabila še folderček "opeka" smreko pa sem izrezala iz samolepilne žametne tapete
 Tale je čisto zimska - bela
Edina težava je zdaj kuverta, saj tako smreka kot božična zvezda konkretno gledata čez rob.
No ja s tem se bom ubadala, ko bo na zalogi dovolj voščilnic.....za dve je škoda živčkov ;)

3 komentarji:

  1. Tole okno je čisto pravljično. :-) Imaš pa popolnoma prav glede kuvert. Za dve se res nima smisla sekirati. .-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta okna so tudi meni zelo vsec in pri tebi je pogled krasen na okraseno notranjost.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar