torek, 2. september 2014

Moj drugi del dopusta

No ker je moj direktor menil, da potepanje po Parizu in NY ni pravi dopust, me je za en teden nagnal še na morje :)
In seveda sem ga kot pridna in vestna uslužbenka ubogala.
Nisem šla daleč....samo do Izole. Vreme mi je bilo naklonjeno tako, da slabo vreme je bilo samo en dan, pa še takrat sem jo popihala v Ikeo v shopping.
Tole je bila moja obvezna oprema za na plažo......
 ...pa seveda brez dobre večerje ne gre....šampanjec je tokrat tekel v potokih
 ...hja pa romatika na morju tudi paše zraven.....
 ...oh ja tole je bil eden težjih mojih večerov ;)
 tole nisem mogla ugotovit kaj je......podobno je granatnemu jabolku, veliko za marelico pa grm je bil. In kolikor sem videla na stričku google bi lahko bil kakšen "divjak"?????
 ob pogledu na tole palmo sem si pa predstavljala da sem kje v kakši exsotični deželi ne pa v Izoli ;)
 pa malo pogleda v nebo....
 in kosilo pred odhodom domov
Kot vidite sem "zelo trpela" en teden. Ta teden pa sem že veselo na delovnem mestu, ker me čaka kup papirjev, obračun plač, no pa dacarje je treba tudi nafutrat z DDV-jem

Pa saj bo še kakšen lep dan letos pa bom šla še malo do obale namočit ritko v morje

4 komentarji:

  1. Kje rastejo takšni direktorji, ki te naženejo na dopust? :-) Sicer pa glede na to, kako zelo si "trpela" na morju, sedaj prav uživaš v službi ob vsej papirologiji, ki te je pričakala :-)). Fotke so pa krasne in prav polepšajo tole gnilo vreme.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še dobro da se najdejo tudi taki direktorji - kljub vremenu si se, vsaj po slikah sodeč, imela fantastično. To pa je najbolj važno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A se da tvojega direktorja klonirati? Mislim, da bi bila čakalna vrsta za "nakup" doooolga...Fino, da si se imela lepo in se odpočila, zdaj pa veselo v ustvarjanje. Ja, pa tvoje pralinčke tudi že čakam......

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar dolgo časa me ni bilo naokoli, saj sem po prihodu domov, še kar lenarila :).
    Super, da si uspela še malo okusiti morje. Pohvale direktorju.
    Lp, Janja

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar