četrtek, 10. julij 2014

Potovanje od Pariza do NY in nazaj 1. del

Pariz......kaj naj rečem - za mene nič posebnega :) Tam se počutim kot doma, tako, da v center Pariza sploh ne zahajam več, razen če imajo moji domači kakšne posebne želje po čem "pariškem". V tem primeru grem do Montmartre in tam nakupim kar rabim, se obrnem in grem nazaj.
Raje se posvetim takim zadevam......letos so bile na urniku praline in malinova torta ter sladoled

Tale pisemčka so v celoti moja izdelava.....polnjeni so s praline pasto seveda domače izdelave
od blizu....
 ...in od daleč
Sledile so praline z malinovim želejem in čoko ganachem.....maline so imele prav posebno pot - iz Slovenije (so namreč domače) so romale v Pariz, ker smo jih predelali v žele, ta žele pa je potem en kozarček romal celo v USA ;). Postopek teh pralin me je mikal kar nekaj časa in končno jih znam naredit....malo niže sledi prerez te praline samo na žalost nekako ne znam prestavit slikice :(
 Sledile so prav posebne praline s kavnim ganachem.....za te praline potrebujemo magnetni kalup, ki pa ima pri nas na žalost kar visoko ceno, tako, da če se odločim za masovno izdelavo ga bom "uvozila". So pa te praline tudi sicer nekoliko dražje za izdelavo, ker je potreben transfer (vzorček na njih), ki pa tudi ni poceni....tako da take praline so za posebne priložnosti ;)
 No pa še sladoled.....jaz sicer nisem ljubitelj sladoledov sploh pa ne sadnih, ampak tega sem z veseljem pojedla eno veliko žloco ;) Narejen je iz jagod (pa ne slovenskih)...hja Božičku že pišem pismo za Termomix :)
 In nazadnje še malinova torta.....biskvit je iz pistacije in madljev, krema na vrhu pa je vaniljeva s pistacijo.....torta je pregrešno dobra in še sreča, da sem bila ob prihodu iz USA malo na dieti in sem pojedla le en košček :)
 no tole je pa tista slikica, ki v bistvu sodi malo više...praline so mnjami in se kar topijo v ustih
za konec pa še ena gasilska.....tiste "počečkane" praline imam samo na tej slikici so pa polnjene z arašidovo praline pasto - seveda tudi domače izdelave. Morda v kakšni od naslednjih kuharskih objav opišem postopek izdelave (ko/če najdem recept)


Toliko o mojem obisku v Parizu...če je katera pričakovala opisovanje lepot romantičnega Pariza bo od mene dobila sladko-romantično-kulinarični Pariz

8 komentarjev:

  1. Tudi tako je romantično prikazan Pariz pa čerpav za brbončice :). Vidim, da is bila pridna in se veliko novega naučila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naivna, kot sem, sem res pričakovala fotke Pariza :-) Samo enkrat sem bila tam, pa ga še vedno sanjam...
    S pralinami si me pa popolnoma uročila. Se mi že nabira slina v ustih :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. slastno, še dobro da so samo fotke in ne redijo ;) spet si se veliko naučila;) komaj čakam predstavitev vsega ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma fantastične so
    in kako dobro ti gre to od rok
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, kaj ti naj rečem, prava profesionalka si že. In glede na to, da je vse domače, mora biti dole nadvse odlično.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa zgleda fantastično. Saj vem, da veš da so pralline odlične, mogoče pa rabiš še kakšno potrditev in voila, se rade volje prijavljam za degustatorja....:):)
    Si prava mojstrica, ni kaj!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava pariška mojstrica pralin si postala. Bi jaz prišla kdaj degustirat. :o)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo kako je to čudovito. Se mi že cedijo sline :)). Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar