ponedeljek, 2. december 2013

Sestrska ljubezen :)

Ker moja sestrica nima:
1. pravih pripomočkov
2. potrebnih materialov
3. ustvarjalnih idej
4. ustvarjalnih prstov ;) (no ja to ni čisto res )
5. časa (no tega tudi jaz nimam)

sem ji priskočila na pomoč in ji izrezala škatlice za darilca z vsemi potrebnimi dodatki, ki jih bo hoče-noče mogla sama lepit.

Ker pa rabi tudi darilca za učiteljice mojega nečakca in nečakinje sem ji naredila še tele čajne knjigice....ok nekaj jih moram še dodat, ker jih potrebuje 10. Ampak tukaj bo spet vseeno mogla malo pokazat, da je ustvarjalna, ker ji bom naredila samo osnove, sama jih bo pa potem dokončala.
Slikice Božičkov sem "ukradla" na netu, ker enostavno nisem imela ne časa ne idej kaj naj poleg božične zvezde (ta je bila objavljena že v eni od prejšnjih objav) še izrežem....mogoče me moja ustvarjalna muza obišče spet tik pred koncem leta ;)


6 komentarjev:

  1. Pridna,
    tako sestro imam tudi jaz,
    lepe škatljice in tudi voščilnice
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si res sestra leta :-) Vhunsko si tole pripravila. Pridna punca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi tako super, saj bo sestra lahko dodala nekaj svojega in pokazala tudi svojo kreativnost.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni je čez sestrsko ljubezen. Lepo jo navajaš na papirčkanje. ustvarjalna muza pa prav gotovo pride v polnem zamahu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si vse pripravila. Super si! Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sestre so res zakon. Pridna sestrica si.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar