petek, 22. februar 2013

It`s a boy

No vsaj upam, da bo petelinček in ne kokoška pokukal iz jajčka. 
Sicer pa je letos to moja prva velikonočna voščilnica. Moram še malo pobrskat za kakšnim papirjem. Saj ne da ga ne bi imela...o imam imam velikooooooo papirja, samo na kupček ga je treba dat in izbrat ;)


No pa vidim, da je to celo moja tretja objava v tem mesecu....bravo Nena :)
Če je katera ob tej objavi dobila idejo za take in podobne voščilnice, imam še en tak nožek viška in ga odprodam.
http://www.mojalbum.com/tina-irena/prodam-info-irena-tina-gmail-com

3 komentarji:

  1. Simpatično jajce z modrimi pikami in celo hodi...:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav super je, idejo pa bi po moje lahko porabila tudi za čestitko ob rojstvu. Tvoj naslov me je spomnil na to. Malo odštekano pa zato še bolj prisrčno.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ja Helena ta jajček pride tudi na dom :) Simona a veš da sem tudi jaz pomislila na to da bi bila lahko prav zares voščilnica ob rojstvu. Saj kje pa piše da morajo bit vedno copatki, vozički....bom naredila še roza verzijo ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar