petek, 30. november 2012

Moja novoletna stojnica

Ker se jutri začne VESELI DECEMBER sem se odločila, da odprem " novoletno stojnico" :)
Imam kar nekaj nožkov viška tako, da sem se določila da jih odprodam.
Cena nožka je 15€ (poštnino vam podari Božiček)
Vse, ki bi kakšnega od teh nožkov imele, mi lahko pišete na moj mail:  irena.tina@gmail.com
Nožki so novi še originalno zapakirani.

Najprej nekaj otroških motivov: velikost nožka je cca 10x10 cm

copatki
steklenička
voziček
Pa nekaj novoletnih:velikost nožka je cca 10x10 cm

holly
jožef in marija

božiček


Pa še nekaj ker bi lahko dali pod rubriko "ostalo":

deteljica- velikost nožka je cca 10x10 cm
damask- velikost nožka je cca 10x10 cm

številke- velikost nožka je cca 20x10 cm


3 komentarji:

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar