nedelja, 29. januar 2012

Sobotna delavnica

No sobota je bila res po celi Sloveniji namenjena takim in drugačnim delavnicam :)
Tudi jaz sem bila včeraj na eni taki delavnici, kjer se je filcalo, klepetalo, dobro jedlo in pilo in seveda tudi malo fimalo ;).
Hali mi je namreč zelo prijazno, in prav na hitro pokazala tele njene kroge. Saj v osnovi se mi je zdelo kako to gre, ampak sem pač človek ki bolj "pokapira", če mu nekdo zadevo pokaže v živo in ne po slikicah in napisanih navodilih.
No tale obesek je v celoti pravzaprav naredila Hali, tako da moj podpis ne njem je bolj nemenjen kot "lastnici" fotografije. Bom pa danes mogoče vzela v roke kakšen fimo in naredila kakšen svoj obesek, vsekakor pa bom tega dokončala, da bo lahko jutri že krasil moj vrat.


5 komentarjev:

  1. kaj so pa te delavnice v zadnjem cajtu popularne ratale. Narbolš da grem še jaz na kako ;-) Mogoče bi me pa kje vzeli samo za gledat

    OdgovoriIzbriši
  2. hm hm ne vem kje imam fimo Hali. bom mogla v soboto v nabavko ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar