sobota, 1. oktober 2011

Pariz 2011 5.del

....ali kako Lojze kuha karamelno strjenko....
En dan je bilo na sporedu spet učenje z Lojzetom(beri Termomix-om). V Lojzeta sem se zaljubila na prvi pogleda ampak žal je fant trenutno za moj žep nedostopen :(
Po receptu je Lojze skuhal kremo.....hm le kam sem spravila recept????
v modelčke je bilo potrebno naliti karamelo.....tale je kupljena lahko pa se jo naredi tudi z Lojzetom






potem kremo naliješ čez karamelo



tole je sicer že tik pred serviranjem ampak tudi nalito v modelčke je zgledalo nekako takole, le da je bilo malo bolj tekoče



kuhanje nad soparo, prav tako dela Lojze



in pa še tik predno je šlo v naše želodčke....




No če bi DEDEK MRAZ ali BOŽIČEK res obstajala bi me letos po smrekico čakal Lojze...... ;)



4 komentarji:

  1. O, kako pa tole slastno izgleda :))) Njami, bo tudi jaz eno z veseljem zmazala :)

    A ni recept na sliki? Bo pa Irena priskočila na pomoč s prevodom, ne? Al pa strica gugla vprašaš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa verjamem v dedka Mraza, Zagotovo bo Lojze pod smrekico.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ja D moram v Pariz pisat za recept, Simona mislim da DM ne bo tako radodaren ker je cena Lojzeta res precej visoka :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgleda, moram probati, iako sam pre za rigiroznu dijetu.
    Hvala<3

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar