nedelja, 14. avgust 2011

Vonj po morju....

Letošnji dopust je mimo mene švignil, kot da ga ni bilo. Ampak vseeno si vsake toliko časa s kakšno tako slikico pričaram, poležavanje na plaži in plavanje v morju. Seveda pa ne bi imela nič proti, če bi bila tale hiška na sliki moja :)
No tile dve slikici sta pravzaprav spet eno darilo, ampak, ko sem včeraj poslala fotko naročniku sem dobila tale odgovor.....
A jih moram komu dat,jest bi jo imel kar za sebe,dal jo pa že bom kam
Lepoooooo

Tako, da danes bom za vsak slučaj naredila še kakšen kompletek ali dva :)
Tole je prvi del slikice.....
...in tole je drugi del. Če jih postavimo eno zraven druge vidimo da se slikica v bistvu zliva v eno oz. sta nadaljevanje ena drugi


Dragi moj, zdaj se pa odloči ali boš slike imel za sebe ali jih boš dal naprej ;)

7 komentarjev:

  1. Čudovite so!!!! Jaz jih ne bi dala naprej, bi jih obdržala zase.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi jih tudi težko dala naprej. Lepi sta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi pri meni bi se zgotovo našel kakšen košček stene na kateri bi pristali tvoji današnji slikci ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi in kako dobro si obdelala okvirček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. ha ha punce če bi vse slikice, ki so mi všeč obdržala doma, ne bi bila po mojem nobena stena več prazna :)
    no če pa imate kakšne prazne stene pa veste kje me najdete....z veseljem naredim kakšno slikico ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštne so, take za lepe poletne spominčke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si tole izdelala. Mogoče pa bi tudi sama morala spet kakšno vkup spravit.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar