ponedeljek, 9. maj 2011

Pikapolonica

Pri meni je znano, da če se le da, nič ne režem "na roke". In tako je nastala tudi tale voščilnica v obliki pokapolonice.
Krogi, glava in osnova so narezani s sizzixom, pike, noge in srčki pa s štancami.....
takole sem najprej na osnovo nalepila glavo in noge.....






Na koncu pa še krilca, tipalke in pike. Krilca bi lahko tudi enostavno nalepila, ampak sem se tokrat odločila za mini razcepko.



Tako zdaj pa lahko začnem z proizvodnjo :)









7 komentarjev:

  1. Super pika poka,čisto prava s sedmimi pikami. Luštne nogice in srčka na tipalkah, jo naredita še blj ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kjut :) Zakaj bi se le mučila na roke rezat, če pa obstajajo pripomočki, ki jih znaš ti super uporabit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaka lepa polonca. Kot nalašč za mojo sestro, ki je njihov pravi fan.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja ja seveda 7 pik mora imet.
    Sonja hvala za tolažbo. imam takoj manj slabo vest glede količine štanc ;)
    Simona tale bi bila res za Drejo...ravno prav za njen RD....psssttt :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiiiiiiii, pa kako je res luškana :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni so všeč srčki na tipalkah.
    Dobro znaš izkoristiti pripomočke. Saj to je edino smotrno pri tem, če jih že imaš. Kaj jih bo človek kopičil in gledal in 3-5x letno nekaj odrezal, izsekal.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiii kako je luštna in super si se znašla!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar