sreda, 4. maj 2011

Kremšprinceske

Po prejšnjem uspehu peke kremšnit, sem se danes lotila še ene peke. V planu so bile sicer okrogle kremšnite, ampak, ker se je testo nekja "čudno" skrčilo in napihnilo sem se odločila, da bodo pa princeske oz. kremšprinceske :) Po receptu, ki mi ga je dala Flo sem skuhala tole kremo, ki pa se nekako noče tako hitro strdit kot tista zadnjič za kremšnite....upam da se še bo, čeprav čakam že kar nekaj časa

in pa še končni izdelek, keterega bo najprej ocenila moj kitajčica, ko pride iz šole, jutri pa še moji "grajski pokuševalci" v službi ;)

Tako zdaj pa hitro z njimi v hladilnik!!





5 komentarjev:

  1. Slastno izgledajo. Je preiskuševlka opravila preiskus?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako simpatično ime si jim nadela. In zgledajo slastno.

    OdgovoriIzbriši
  3. o ti matr, tole pa strašno dobro zglleda

    OdgovoriIzbriši
  4. ha ha ha Flo če vprašaš degustatorje je bilo tud strašo DOBRO :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar