nedelja, 10. april 2011

Arboretum Volčji potok

Včerajšnji dan je bil kot nalašč za izlet. V Arboretumu menda nisem bila že 15 let tako, da je bil čas da ga malo obiščem :) Pretirane gneče ni bilo, tako je bil sprehod po parku več kot prijeten. Seveda je nastalo kar nekaj fotk, in v kakšnem trenutku sem se počitila kot kitajski turist :) takole so čebulice nametane v zaboju..... pa nekaj tulp na gredici.....
pa cvetek od blizu....
pa še eden....
pa še ena gredica tulp....
hm pri tem smo ugotavljali kaj to je...močvirska kala mogoče????
potem pa še ogled razstave kaktusov Hrovatin exotica.....






pa meni zelo lepe hijacinte....
cvet češnje....
cesarski tulipan..............
Dan se je zaključil z DOBRIM kosilom in sobota je minila kot bi mignil. Prijetno utrujena sem samo še padla v posteljo do danes, ko je spet nov dan z novimi "dogodivščinami"

3 komentarji:

  1. Super fotke si naredila in verjamem, da je bila sobota krasna. Sama sem se razgibavala na vrtu svojih staršev. Oče je imel zlomljeno roko in tako sva "štihanje" prevzela s sinom. Sem kar ponosna, ker naš domači vrt ni vrtiček, ampak skoraj njiva in ko sva (no, smo) dokončali, je bila utrujenost prijetna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo, tudi mi smo bili včeraj tam, pa posneli čisto drugačne fotografije. Kot da ne bi bili na istem kraju.
    Lepe fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oo si mi aredila skomine. Tudi jaz se v prihodnjih dneh odpravim tja.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar