četrtek, 20. januar 2011

Moja najnovejša pridobitev

V tale nožek sem se zaljubila tisti trenutek, ko sem videla tale filmček.
http://www.youtube.com/watch?v=qwNnpyroPAs&feature=related
In seveda sem si takoj rekla, da ga nujno rabim!
Ampak potem se je začela misija nemogoče. Nožek so na seznamu imeli v vsaki spletni trgovini v tujini, ampak ne pa tudi zaloge :(
Celo na uradni Sizzix strani je pisalo OUT OF STOCK :(
No končno sem ga našla ampak poglej ga šmenta - v SLO ne pošiljajo :(
Lahko mi vrjamete, da je bil moj nos že daljši od Ostržkovega.
Potem pa hevreka!!! Hitro napišem mail moji najljubši teti (itak imam samo eno) v FR. In ker sem jaz njena najljubša nečakinja (nisem edina), je takoj za pomoč prosila moža in v pol ure je bil nožek na poti, najprej v FR, danes pa me je poštar razveselil z njenim paketom, kjer je bil poleg ostalega tudi moj nožek. Sem kar poplesavala v službi :)
A ja pa, da ne pozabim napisat, da smo v tisti trgovini očitno vzeli zadnjega, saj ga nasledni dan ni bilo več na njihovi strani :)

Zdaj grem pa hitro valjat, da se bom lahko pohvalila s kakšno svojo fotko ;)

3 komentarji:

  1. ja res. moja tetka je itak najbolj zlato bitje pod soncem. si oram v kratkem spet omislit, da grem malo k njej na obisk, čeprav bi bil po 20 letih čas da ona pride k meni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Važička :P :))))))
    Ja, no, še celo jaz, ki že lep čas nisem čestitkala, sem ti fouš. ker s temle bi se dalo super lepo okrasit kako škatlico ♥ ♥
    grem filmček gledat :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar