petek, 10. december 2010

Taggiasca olive, pršut, melona in topli kruhki

Včeraj sem od našega dobavitelja poslovnih daril, dobila tale kozarček oliv vložene v olivnem olju. Ker me je prosil za mnenje, sem šla takoj v akcijo.
Že včeraj sem poskusila dve olivi, kar tako brez vsega, kot sem vajena jesti vložene "kisle" olive. Za moj okus so mogoče mičkeno pregrenke, zato sem se danes odločila še za en "recept".....

.....pršut, melona in popečen kruhek-toast. Zadeva je ODLIČNA!!!!! No ja poznam kar nekaj ljudi okoli sebe, ki se z menoj absolutno ne bi strinjale ;) Ena od njih je moja draga Tina :)
Recept je zelo preprost:
-popečemo taost in ga razreženo na 4 dele
-na vsakega damo pršut, melono in olivo
simpel kot pasulj :)
Najprej sem mislila toast namazati s kakšnim zeliščnim ali česnovim maslom, ampak se mi zdi, da bi potem uničila poseben okus olive. Lahko pa poskusite z navadnim maslom ali pa pokapljate z olivnim oljem. Meni se je preveč mudilo degustirat, tako da so moji kruhki danes "suhi" :)
Sem pa včeraj še malo pobrskala po netu in našla še kar nekaj receptov s temi olivami. Ker imam doma v skrinji domačega zajčka bom ob priliki poskusila tole-hm če ne bom prej pojedla vseh oliv :)
Dušen zajec z olivami -za tole bom rabila še kakšnega kandidata za zraven :)
količina in sestavine:
- 1 kg zajčjega mesa;
- 100 g Taggiasca oliv;
- 1 srednje velika čebula;
- 1 list zelene,
- 1 vejica rožmarina;
- 4 lešniki,
- 1 kozarec rdečega vina;
- 1 kozarec ekstra deviškega olivnega olja;
- timijan in lovorov list;
- sol.
Priprava:
zajca razkosamo; zelenjavo narežemo in jo rahlo popečemo na olivnem olju. Dodamo kose zajčjega mesa in začimbe (razen timijana in lovorovega lista). Dodamo vino (po možnosti Rose) in dušimo. Lešnike zmeljemo in jih skupaj s timijanom in lovorovim listom dodamo k jedi. Zalijemo z jušno osnovo, solimo in kuhamo 1 uro. Ko se jed pokuha dodamo olive in še rahlo popečemo (5 minut).

No zdaj grem pa oddat "poročilo".....

1 komentar:

  1. Sicer oliv ne maram, tako da bi težko komentirala. Zgleda mi pa slastno. Še bolj slastno se bere tisto z zajcem.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar