sreda, 27. oktober 2010

Hello Kitty

Letos sem na morju spoznala eno čudovito punco, ki sliši na ime Joli :)
V ponedeljek je bil dan za "kofetkanje" in tako sem se med drugim dobila tudi z Joli. Po obveznem tračkanju in "pucanju ventilov" po 8 urah službe sva seveda zavili še v Prometej. Seveda je bil plan samo firbcanje, ampak na koncu mi je Joli kupila tole Kitty. HVALA JOLI!!!!
Že zadnjič, ko sva jo gledale z mojo Tino mi je bilo jasno da to ni tako simpel kot moja škatlica....održeš, zgibaš, zalepiš.....ampak da bo treba pokazat kaj več znanja :)
No pa sem šla po znanje na net in našla ena navodila za podoben sistem nožka.

no tole je nožek.....
da sestavite Kitty je treba odrezat VSAJ 4 različne barve, če bo pa bolj pisana pa več....pri črni morajo nosek in učki obvezno ostati neizrezani, kar pa ni tako enostavno-jaz sem jih potem iz zadnje strani zalepila kar s selotejpom ;)
no potem pa sledi sestavljanje.....
predlagam da izberete tanjši papir ker bo sicer Kitty zelo 3D :)


3 komentarji:

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar