nedelja, 27. junij 2010

Mi gremo pa na morje...

se plavat naučit,
da bomo plaval kukr ribce,
žabca al pa kit.....
mi gremo pa na morje,
doma bomo pustil
rokavčke, šlavfke,
tud kopalk ne bomo več rabil.
No takole pojejo Čuki.......

.....jaz pa takole pečem za Ž.-ja, ki me je povabil na morje. Obožuje namreč moje mafine in je poleg mojih fantov v službi najbolj hvaležni odjemalec.
In tako sem se odločila, da je najmanj kar lahko naredim, da danes kljub vročemu dnevu vklopim pečico in spečem mafine.
Tale pladenj je za moje službene fante:

Tale dva pladnja sta pa za Ž-ja:
Sem pa naredila danes take čoko-čoko mafine.....v maso sem dala 20 dag čokolade in vrečko čokoladnih kapljic. Ko bodo pečeni jih bom po vsej verjetnosti oblila še s čokolado.
Hja exstra sladki bodo ;)

2 komentarja:

  1. Lepo izgledaju, mmmm divno mirišu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ssuper izgledajo, se ti kar sline cedijo ob takšni količini čokolade (:

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar