nedelja, 7. februar 2010

Vaja dela mojstra

Tako vsaj pravijo. In mogoče bom tudi jaz kdaj mojstrica v izdelavi knjigic :)
Kljub temu, da me zadnje dni neznosno boli hrbtenica, roke pa so tako marvljinčaste kot, da imam v njih cel garnizon mravlej, sem vseenu uspela naredit tele 3 knjigice.
Zgornji dva sta klasična ovitka s post it blokcem, spodnja pa je nastale pravzaprav danes po kosilu, ko je moja sestrica izjavila, da biona pa včasih rabils tudi kakšen mini rokovnik, da si kaj zapiše. Seveda v mini izvedbi. Tako je nastal vzorčen model in upam da ji bo barva všeč ker črka N pomeni Nina in ne Nena :)
No tole je pa še notranjost.Pri prvem sem kar nekaj časa iskala sv. moder kartonček za notranjo stran platnic, ri ostalih dveh sem pa malo sprobavala sizzixa :)

Zdaj moram pa čimprej poklicat "mojo" zlato Silvo, da ji naročim če mi lahko še priskrbi kartončke za platnice in pa narezane lističe za blokce...hm po možnosti še kakšne črtaste :)

1 komentar:

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar