četrtek, 31. december 2009

Srečno 2010

Mene je danes ponoči položil en virus tako, da sem celo noč bolj ali manj tiščala glavo v wc školjko vmes pa sem nekaj časa na njej tudi sedela :(
Saj ne da sem imela kakšne nore plane za najdlajšo noč, ampak takole si pa vseeno nisem želela dočakat novega leta.
Moja Tina je bila zjutraj vsaj toliko prisebna, da je šla v trgovino in mi prinesla coca-colo in bobi palčke tako, da sem se vsaj malo spravila k sebi. Silvestrovo večerjo bo zdaj jedla sama saj se je meni pošteno obračal želodec že, ko sem samo dajala sestavine v pekač...bljek :(

Vsem skupaj želim srečno in uspešno leto 2010, seveda pa ne sme manjkati zdravja in ustvarjalnosti!!!

Za konec leta pa še moja namizna dekoracija. Smreke že nekaj let nimamo, tako, da ponavadi okrasim suhe veje, ki jih imam zapičene v mivko in dekorativni pesek v veliki vazi. No letos pa sem se odločila, da bo na mizi samo božična zvezda in žito, ki pa mi je letos pri kaljenju malo zatajil. Nekako je vzklilo samo na enem mestu, čeprav sem ga enakomerno razdelila po posodi.

2 komentarja:

  1. Veliko zdravja in vse lepo tudi tebi. Pa naženi ta virus, da ti bo lepo v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nena vračamo lepe želje :) Čimveč smeha, zdravja, ljubezni in ustvarjalnih navdihov :)
    Virus pa čimprej odženi stran ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar