sreda, 23. december 2009

Novoletne voščilnice - končano

No pa so končane! Nekaj jih je že prišlo do naslovnikov, nekaj jih je na poti. So pa postale prave vroče žemljice, tako da sem včeraj popoldan dobila naročilo za 50 kom. in sem jih danes ob 7h zjutraj že tudi oddala. Sva z mojo Tino zavihale rokave tako, da so bile narejene v 3 urah. Seveda pa ne rabim razlagat kakšno razdejanje je doma :) Je bilo namreč treba narezat "okvirje", podlago in seveda podlago poštempljat in okrasit z glitterji. Na srečo so nama šli na roko radiatorji ki so bili vroči tako, da so se posušile v dobrih 20 min.
Nekaj sem jih naredila tudi za sebe tako, da jo bo kakšen moj prijatelj/znanec našel v svojem nabiralniku.

6 komentarjev:

  1. Zelo lepe in elegantne....in moj poklon za takšno brzino v izdelavi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim ovako elegantne čestitke. Zaista si ih lijepo uradila...Svaka čast na brzini, bilo je sigurno puno rada...Neka ti sljedeća narudžba bude u još većem broju...To ti od srca želim kao i sve najbolje povodom Božića i Nove godine...
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole drevo je enkratno ( bom prosila za rentanje čez leto 1x ha ha ha).. lepe praznike ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bejžga, 50 v 3 urah, wow. Pri meni je raztur, čeprav jih 40 delam že 5 dni al kolk ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Punce hvala za pohvale. Na te sem res ponosna!!
    ha ha ha Kitty ampka ti verjetno nimaš take pomočnice kot je moja kitajčica :)
    Hali te bom kar na seznam za rentanje dala da ne boš potem padla v gužvo :)

    Lape praznike vsem skupaj!!

    OdgovoriIzbriši
  6. :))))) si uporabila kitajčico :))))

    Ful dobro sta naredile, pa še ekspres :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar