sreda, 25. november 2009

Voščilnice za moške

No včasih je treba za kakšen rojstni dan narediti kakšno bolj "resno" voščilnico.
In tako so za enkrat nastale tele tri....
Pierre Cardin:
Rdeče-bela:

gospod "Trontelj":)
......tale je na ogled v trgovini Antus in sem bila mičkeno omejena z barvami. to je bila edina barvna kombinacija, ki sem jo iz njihovega programa ta trenutek imela doma



4 komentarji:

  1. Tele so pa šponske!..pa dopade se mi ime za zadnjo ..gospod T. :o))), hja, če ima pa rožico :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobre so,ja pa gumbki zelo pašejo ...jaz jih še nisem zares uporabila. To, da sta jih limala mulca verjetno ne šteje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne so, meni je pa rdeča všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je črna elegantna, rdeča mi je všeč, najboljši komentar je pa od g. T.. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar