nedelja, 1. november 2009

Kuharske kartice-proizvodnja

No ker je trenutno moje zdravje tisti ki določa, koliko ur spanja mi je namenjeno, sem danes po stanovanju strašila že ob 6h.
Ker je Tina seveda sladko spala, ne bi zgledalo da jaz začnem sesat in ropotat s posodo, zato je bila edina pametna rešitev, da naredim kartice.
V petek mi ob kavici v Antusu Maja dala super idejo.....razcepke. Najprej sem sicer mislila, da ne bo šlo, ampak na koncu je izpadlo super....
Za tisto prvo varjanto bi porabila čisto preveč svilenih in organza trakov, pa še težje bi se kartice "listale".
Zdaj so kartončki narezani, recepti sprintani, slikice za naslovnico sem tudi našla.....moja proizvodnja se lahko začne :)
Tule je prva serija, ostale bodo še sledile....

4 komentarji:

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar