ponedeljek, 28. september 2009

Skutino pecivo

Tole pecivo sem prvič probala letos maja in moram priznat da sem že po prvem koščku vedela da NUJNO rabim recept :)
Jaz sem danes naredila iz polovične mase, sicer pa potrebujete naslednje:

1kg nepasirane skute
6 jajc
1 lonček kisle smetane
4 žlice pšeničnega zdroba
12,5 dag masla
10 žlic sladkorja
limonina lupinica (jaz sem uporabila kar limonin sladkor)
3 pesti rozin
1 vanilji sladkor
1/2 pecilnega praška

Maso vliješ v namaščen pekač in pečeš cca 1 uro med 170°C-190°C. Še vroče pokriješ z ALU folijo.

Po mojem namesto rozin lahko uporabimo tudi kakšno drugo sadje, mogoče pa tudi kakšni orehi ali lešniki ne bi bili slaba kombinacija.....

takole je zgledalo predno je šlo v pečico
pa en posnetek v pečiciin na koncu še pečen "zamorček" :)
naslednjič bom nekje po 45 minutah pokrila s folijo ker očitno tale moja pečica ljubi "zamorčke"
Jutri bodo tole dobili za zajtrk "moji" fantje v službi, ki so zelo hvaležni pokuševalci mojih eksperimetov


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar